[BSD] Update 5.2.1 -> 5.3

Tif tif at vipmail.hu
2005. Jan. 2., V, 19:40:16 CET

> Azaz új verzióra való frissítés elég régóta támogatott.

Szóval, akkor egyik kiadásról a másikra frissíteni a telepítővel lehet.

> Aztán van olyan, hogy az oprendszer nem szerves részét képező
> csomagokat akarod frissíteni. A csomagok között van egy
> sysutils/portupgrade nevű, annak a -PP (két P) opciója a csomagok
> bináris frissítését írja elő - ha van bináris csomag, ha nincs, nem
> frissít.

Feltelepítettem mondjuk jópár programot (ami ugye nem az oprendszer
szerves részét képezi) csomagból, azokat ezekkel a parancsokkal tudom
frissíteni? (Man oldalakat is megnézem mielőtt alkalmazom)

> Aztán van olyan, hogy sysutils/freebsd-update, ez oprendszer (nem
> csomagok!) biztonsági frissítésére jó, de nem hivatalos része a
> rendszernek.

Az mit jelent, hogy nem hivatalos része a rendszernek?

> Végül pedig két link:
> http://www.taosecurity.com/keeping_freebsd_up-to-date.html
> http://www.taosecurity.com/keeping_freebsd_applications_up-to-date.html

Köszönöm megnézem.

Ha már itt tartunk, és szánnál még rám két percet. Az mit jelent, hogy
cvsup-al frissítem a rendszert?