[BSD] még vmi

Rolee lordrolee at mailbox.hu
2005. Jan. 2., V, 15:03:27 CET

HI!

Egyébként a kérdésem nagy általánosságban arra is vonatkozott, hogy az
rpm-es fájlokat hogy a búbánatba telepíthetem a freebsd-re, és
igazából nekem ennyi is elég lenne. Ugyanis hiába pötyögöm be, hogy
pkg_add -r rpm elkezdene leszedni vmit ftp-ről, de mivel a alaplapi
hálókáártyám van egy nforce 2-es alaplapon, ezért mégcsak a netemet
sem tom belőni addig amig nincsen felrakva a hálókártya drivere.

De hogyha ennyire nehezére esik pár embernek, hogy a kezdőknek
segítsen...

A másik meg az, hogy egyelőre a levlista mellett böngésztem a google-t
elég rendesen, és már lassan egy napja keresgéltem google-n mikor
feliratkoztam a levlistára.

--
Üdvözlettel,
 Rolee                          mailto:lordrolee at mailbox.hu