[BSD] rpm

Rolee lordrolee at mailbox.hu
2005. Jan. 1., Szo, 18:15:17 CET

Hi!

Új vagyok ebben az egész linuxos témában, és felmerült némi problémám.
Sikeresen beállítottam már a freebsd-t, viszont a vidkártyám driverét
az istennek sem tom feltenni.
Van egy .rpm fájl, amit elvileg az rpm paranccsal kellene ugye
telepíteni, de ha használom az rpm parancsot, akkor azt a rendszer nem
találja, és hibaüzit ad vissza.
Az a linux compatible binary mode (vagy vmi ilyesmi) elvileg
engedélyezve van. Kell még vmit csinálnom, hogy tudjam telepíteni?
Vagy csak simán énvok a béna!? :D

előre is köszi

--
A processzor füsttel működik, mert ha kijön belőle nem müködik tovább
 Rolee                          mailto:lordrolee at mailbox.hu