[BSD] sata-raid storage

Attila Nagy bra at fsn.hu
2005. Feb. 23., Sze, 13:33:20 CET

Antal Rutz wrote:
> Talaltam is ilyet (promise), viszont nem ajanlottak, mert nem igazan
> akar mukodni.
Nekem van egy Promise RM8000 az ftp.fsn.hu alatt.
Viszonylag jól működik, de lassú és néha tényleg elhagyja magát :(

www.infortrend.com? www.silicon.hu-n találsz magyar disztribútort.

> Sajnos a kov. fazis, amit talaltam, mar az adaptec fiberchanel-es cucca,
> az viszont mar nem fer bele a keretbe.
> Ilyen mennyisegben (>1TB) a szkazzi sajnos megfizethetetlen (vagy csak
> en nem talaltam).
Ennyi diszknél még a lokális megoldás is működhet, lásd FSN tégla projekt:
http://www.fsn.hu/?f=brick

--
Attila Nagy                                   e-mail: Attila.Nagy at fsn.hu
Adopt a directory on our free software   phone @work: +361 371 3536