[BSD] Lotus Notes Domino FreeBSD-n

Kovács János kovacs.janos at ofi.hu
2005. Feb. 15., K, 10:59:55 CET

Szaisztok!

On 2005.02.14 21:05:08 Hina wrote:
>Hát konkrétan engem is érdekelne Lotus Notes Domino szerver FreeBSD alá.

Teljes egészében nem fut, de ha kigyepálsz belőle pár server-t, akkor
elindul. Az, hogy ez alapból, vagy a linuxcompat kis átírásával, arra
már nem emlékszem.

A végeredmény minden esetre az, hogy elindul, de pont dominonak
nemtudod használni. Vanróla valahol útmutató is, hogy mit kell hákolni,
milyne system hívások hiányoznak a linuxcompat-ból, és milyen server
taskokat kell kikommentezz az iniben... A címet nemtudom, de ~egy évvel
ezelőtt a gugli kidobta...

KOko
--------- következő rész ---------