[BSD] Kezdo alapkerdes - DragonFlyBSD

Molnar Roland lavian at tolna.net
2005. Feb. 9., Sze, 10:42:48 CET

Sziasztok

Bar korabban a FreeBSD-t ajanlottatok, de a merete miatt
a fentebbinek alltam neki, gondolvan, hogy az alapok hasonloak.
Ha nem jol logikazom, szoljatok!

Egy kerdesem van:
Mivel szoveges modban tettem csak fel, talan gyorsabban tanulok igy,
es ez is az alap, ezert kellene valamilyen mc-szeru szoveges felulet-
kezelo. Sok mindent megtalaltam, de mivel nemileg eltero a konyvtar-
struktura a linux-etol, ezert a 'cd xyz'-vel sajnos meg nem sokra
megyek.
Tehat: hogy tudok egy mc-t - vagy hasonlot - telepiteni a 2004.12.22-ei
stable DragonFlyBSD-re?

--
Molnar Roland,