[BSD] kernel config osszehasonlitas

Ádám Szilveszter dr. adam at nhh.hu
2005. Feb. 9., Sze, 10:27:14 CET

Szia!

bsd-bounces at hu.freebsd.org wrote on 2005.02.09 10:18:04:

> Tudtok olyan program megoldast, ami ket kernel config allomanyt
> osszehasonlit a la diff? Vagy pl a mergemaster is szokott a make.conf
> kulonbsegekrol egy szimpatikus kis eredmenyt adni.
>
> Korabban volt egy lefagyas sorozatom, amit most ugy tunik levertem
> azzal, hogy a GENERIC-et tettem fel es kivancsi lennek, hogy mi a
> kulonbseg a GENERIC es a sajatom kozott, de persze nem szeretnem
> soronkent latas utjan osszahasonlitani. Remelem ertheto voltam...

Oooooo... tudtommal a mergemaster sem csinal mast, mint a diffet futtatja.
A kerdes inkabb az, hogy milyen kapcsolokat adsz at neki, hogy minel
kevesebb felesleges dolgon kelljen vegigmenned (pl whitespace), meg persze
az, hogy pl nekem egyszerubb a unified formatumot olvasni, mig masoknak a
context jon be jobban... szoval en siman a diffet hasznalnam.. es meg
valami. Nem butasag a konfiguracios allomanyaidrol (igy a kernel konfig
fajlrol is) egy kis helyi CVS repot epiteni, igy minden valtozast kesobb
egyszeruen lathatsz (persze csak akkor, ha fegyelmezett vagy es minden
valtozast be is teszel elotte, valamint ertelmes megjegyzeseket irsz bele
a commit message helyere) igy aztan pl a cvsweb-el vagy mas modon siman
lapozgathatsz benne...