[BSD] terminal FBSD-n

Ádám Szilveszter dr. adam at nhh.hu
2005. Feb. 8., K, 13:10:58 CET

Szia!

bsd-bounces at hu.freebsd.org wrote on 2005.02.08 13:08:44:

>  A kerdesem akkor tehat, h milyen terminaltipust hasznaljak BSD-n,
> amivel ssh/mc/vi is megjelenik rendesen?

Marmint a tavoli Linux gepeken. Merthogy a BSD-n minden jol megy :-)

En erre azt csinaltam anno, hogy egy kis wrapper scriptet krealtam az ssh
parancs kore, ami szepen elobb atallitotta a terminal tipust ugy, ahogy
kellett, (legtobbszor en is az ansi vagy a linux tipust hasznaltam) majd
hivta az ssh parancsot. Igy minden mukodott a kapcsolat tartamaig. A masik
lehetoseged az xterm, vagy a screen hasznalata, amiknel ennek a gondnak
nem szabadna mutatkozni.