[BSD] kerdes, BSD alapu project

Csabi csabi at wipbt.hu
2005. Dec. 27., K, 12:42:28 CET

Sziasztok!

Keresnek olyan projectet, amelynek az a celja, hogy egyetlen floppyn
megvalositson internetmegosztast lehetoseget teremtve ezzel arra, hogy a
regi gepbol routert tudjak csinalni...
Neten keresgettem a linux projektek kozul, vegigneztem sok floppys linux
projektet, de ezek nem nyertek el tetszesemet sajnos...
Tud valaki ilyen kezdemenyezesrol akar NetBSD, akar FreeBSD, akar OpenBSD
alatt?
Neten nem talaltam, megis bizom benne hogy talan van ilyen egy floppys
disztribucio, amely nem elavult, s most is fejlesztik, hiszen a leirasok
szerint eloszeretettel alkalmazzak a BSD rendszereket routerekben mert
kicsik, megbizhatoak, alacsony eroforrasigenyuek...

Tud valaki segiteni?

Koszonettel: Csabi