[BSD] Elado Compaq Professional Workstation AP550

Attila Nagy bra at fsn.hu
2005. Dec. 14., Sze, 08:23:00 CET

Robert Nagy wrote:
> Esetleg osszedobatnanak az emberek erre a gepre,
> igy vegre a bsd.hu lecserelesre kerulhetne,
> es sokkal tobb itthoni projectet tudna az tamogatni.
> A gep nem az en tulajdonom ezert nekem hasznom nincs belole.
> Hajlando vagyok 10e Ft ot allni az osszegbol...
Ha a gépet hozzánk szeretnétek hozni, mindenképpen rackmountnak kell lennie.
Mellesleg folyamatban van egy beszerzésünk, amelynek keretében ha minden
jól megy lesz 1U-s gép, amiből kap majd az egyesület egyet.

--
Attila Nagy                                   e-mail: Attila.Nagy at fsn.hu
Adopt a directory on our free software         phone: +3630 306 6758