[BSD] Új kernel

Péchy pechy at ggg.hu
2005. Dec. 12., H, 12:48:23 CET

Adam Szilveszter wrote:

> Akkor eloszor 5.2 -> 5.4, aztan 5.4 -> 6.0, vagy csinald binaris
> upgrade-vel (boot ISO letolt, bebootol, sysinstall-ban "upgrade"
> lehetoseg valasztasa).
>
> Es, bar lehet, hogy rosszul ertettem az elobbi leveledet, de az biztosan
> nem megy, hogy csak a kernelt akarnad 6.0-ra frissiteni. (Ez nem Linux,
> hanem... :-) Vagy az egesz rendszert, vagy semmit.
>
> Szerintem egyebkent megeri, a 6.0 tenyleg jol megy itt nalam (bar en nem
> vagyok mervado, nalam a -CURRENT is duborog :-)
>
> Sok sikert!
>
> Sz.

Végül is felment ( balesetbõl a 7.0 Current :D ) - és sikerült némi mahinációval
az eddigi dolgokat futásra bírni.
( A rendszer által ajánlott "old-lib" törlés nem feltétlenül szükséges :) )

Egy problémába ütköztem - a végsõ "meregemaster -i" nem futott végig:
"dont know how to make rcconf.akármi" ha jól emlékszem.

Kösz a segítséget

Gazsi
--------- következ? rész ---------