[BSD] ia64 & FreeBSD

Attila Nagy bra at fsn.hu
2005. Dec. 10., Szo, 18:46:45 CET

Auth Gábor wrote:
>   Hoztak a suliba új P4 procikat, amelyek 64 bitesnek mondják magukat. A
> 32 bites FreeBSD megy szépen rajta. Hogy tudom legkevesebb fájdalommal
> 64 bitre átforgatni az egészet?
Sziszi leírta a tutit. Én csak két dolgot tennék hozzá:
- az IA64-nek semmi köze az Intel EM64T-jéhez (AMD64) és sokan a Pentium
4-et is keverik a Xeonnal. A tiéd milyen? :)
- tényleg érdemes elgondolkozni azon, hogy kell-e neked az a 64 bites
mód. Instabilitást, nemműködést, teljesítménycsökkenést (ahogy
növekedést is), stb-t okozhat. Mindenképpen érdemes kipróbálni az adott
feladat esetében, hogy megéri-e.

--
Attila Nagy                                   e-mail: Attila.Nagy at fsn.hu
Free Software Network (FSN.HU)                 phone: +3630 306 6758