[BSD] Új kernel

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2005. Dec. 10., Szo, 12:24:09 CET

On Sat, Dec 10, 2005 at 12:05:24PM +0100, Péchy wrote:

> fene...  bejött: Source upgrades from versions prior to 5.3 not supported
> Természetesen 5.2-m van :(

Akkor eloszor 5.2 -> 5.4, aztan 5.4 -> 6.0, vagy csinald binaris
upgrade-vel (boot ISO letolt, bebootol, sysinstall-ban "upgrade"
lehetoseg valasztasa).

Es, bar lehet, hogy rosszul ertettem az elobbi leveledet, de az biztosan
nem megy, hogy csak a kernelt akarnad 6.0-ra frissiteni. (Ez nem Linux,
hanem... :-) Vagy az egesz rendszert, vagy semmit.

Szerintem egyebkent megeri, a 6.0 tenyleg jol megy itt nalam (bar en nem
vagyok mervado, nalam a -CURRENT is duborog :-)

Sok sikert!

BSD: An Operating System, Not a Religion.