[BSD] Új kernel

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2005. Dec. 10., Szo, 11:52:48 CET

On Sat, Dec 10, 2005 at 10:48:32AM +0100, Attila Nagy wrote:
> Olyat próbáltál már, hogy
> rm -rf /usr/obj/usr
> cd /usr/src
> make buildworld && make buildkernel KERNCONF=ISDNPF
> ?
> Merthogy hivatalosan a buildkernel-t a buildworld kellene, hogy megelőzze...
>
> Ha ezután sem megy, akkor célszerű átnézni az /etc/make.conf-ot és az
> ISDNPF kernel configot. A 6-osban pár dolog máshogy szerepel benne.

Valamint, es legeloszor is, amikor egyik verziorol a masikra akarsz
frissiteni, az /usr/src/UPDATING allomanyt, mert annak az aljan (igen,
le kell menni egeszen az aljaig!) leirjak, hogy hogyan kell frissiteni
az egyik verziorol a masikra. Emellett rendszerint csak a legfrissebb
verziok kozott van garantalt atjaras, es csak egyel feljebb. Tehat pl
4.11-rol eloszor 5.4-re kell frissiteni, es csak utana 6.0-ra. Ugyanigy,
az 5.3-> 6.0 upgrade sem garantalt (bar sokszor mukodik, de akkor
szerencsed van) hanem csak az 5.4 -> 6.0.

BSD: An Operating System, Not a Religion.