[BSD] linux-opengroupware

Fazekas Mihály michael at goliat.eik.bme.hu
2005. Dec. 6., K, 17:45:03 CET

Sziasztok,

Lehet, hogy rajottem?

Szoval, az altalam vegzett valtoztatasok:

Az apache-2.0.54 -el NEM MEGY!

Forditottam egy 2.0.55 -os apache -t. A 2.0.54 -el nem ment, es azert
volt gyanus, mert a 2.0.55 -hoz volt "lancolva".
Persze ezek utan kellene csak Ogo -t forditani, mert akkor ehhez az
apache -hoz kesziti el a ngobjweb_... modult, nem a regihez.
(az en esetemben ez egy ujraforditast tett szuksegesse.)

/usr/local/etc/rc.d/ogo.sh -ban:
./WOApps/OpenGroupware.woa... kezdetu sorba beirtam a host -okhoz
a klocalhost -ot, ill. azt, ahonnan majd fogok vele szorakozni.

A web -es feluleten mukodik is rendesen, DE:
Viszont a akarmit is csinalok, nem hajlando a KOrganizer -el
egyuttmukodni. Amit megcsinalok a web -es feluleten, azt nem latom
a KOrganizer -ben, amit pedit megcsinalok KOrganizer -ben, azt nem
latom a web -es feluleten.
Viszont az erdekes az, hogy a KOrganizer -ben megcsinalt dolgokat
a KOrganizer latja is, annak ellenere, hogy a "Folder Selection" -nal
nem jelenik meg semmi.

mailto:michael at goliat.eik.bme.hu
Phone: 463-1966