[BSD] ipsec-tools vs CheckPoint

BALINT Bekeny bekeny at dir.hu
2005. Dec. 6., K, 09:33:46 CET

Hello,

En hasznalok FreeBSD 4.11-el ipsec-et ugy, hogy a masik oldal checkpoint.
Mikor csinaltam, irtam hozza egy wiki oldalt, ha erdekel elkuldom.

Nekem teljesen jol mukodik azota, ha eltekintunk attol, hogy a logba neha
kerulnek isakmp error bejegyzesek:

ERROR: isakmp.c:2446:nostate2(): wrong state 8.
ERROR: isakmp.c:721:quick_main(): failed to pre-process packet.

, amik legtobb proginal azt szoktak jelenteni, hogy nem mukodik jol,
de itt a mukodesben semmi rendellenes nem latszik.

Bekeny