[BSD] Kerdesek

Johnny Bravo blind_mouse at freemail.hu
2005. Aug. 22., H, 14:52:28 CEST

Sziasztok!

Kezdo FreeBSD felhasznalo vagyok, szoval ha orbitalis
baromsagot kerdezek, legyszi ne szedjetek szet 8)))

Van egy routergepem FBSD 5.4-gyel es kikapcsoltam rajta a
sendmailt. Ennek ellenere a logot teleirja a sendmail
hibauzenetekkel. Ez hogy lehet?

Tudnatok tippeket adni, hogy allitsam be a routert, hogy
minel biztonsagosabb legyen? Esetleg vmi osszefoglalo
doksit? A jail beallitasahoz szinten szuksegem lenne egy jo
utmutatora, de amiket eddig talaltam, eleg regiek voltak es
azt olvastam, hogy az 5.x igencsak elter az elozoektol.
A syslogddal kapcsolatban is szeretnek egy jo doksit, mert
jo lenne tudni, mikent szurhetem ki a szamomra felesleges
uzeneteket.

Az asztali gepemre is telepitettem FreeBSD-t es az X furan
viselkedik. A 17" TFT-m bal oldalatol 2 centit kihagyva
kezdodik csak a kep. Ezt az xvidtune-nal nem tudom
korrigalni. Mi az oka, vmit elrontottam?

A segitsegeteket elore is koszonom.

Udv,
johnny

[freemail] extra 1GB-os postafiókkal, Önnek már van? http://freemail.hu