[BSD] mysql install pthread

Papp Tamas tompos at martos.bme.hu
2005. Aug. 16., K, 11:58:44 CEST

On Tue, Aug 16, 2005 at 11:25:25AM +0200, Ádám Szilveszter dr. wrote:

> Ami bizony arra mutat, hogy valami nem volt nalad minden rendben... de igy
> mar nem fogod megtudni, hogy mi.

De mi lehetett ay a vmi, es magatol hogzan mehet csak ugz tonkre?

> Valoszinuleg. De biztos jolesett.

Ezt az ngpt-t hogy lehet hasznalni? Doksi semmi nem jott vele. Mi a
kulonbseg az egyes cuccok kozott, elony/hatrany, stb?

> Hat bizony. Ez van akkor, ha az adott portnal mar egyszer kitoltotted a
> menut, es azota nem torolted a valasztasaidat. Nezd csak meg a
> /var/db/ports/courier-authlib* konyvtarat.

Jaja, ez lehetseges...
Bar en nem emlexem, hogy azt a menut valaha is kitoltottem, ha meg
igen, akkor is mysql tamogatassal. No mind1.

tompos