[BSD] mysql install pthread

Papp Tamas tompos at martos.bme.hu
2005. Aug. 16., K, 11:21:59 CEST

On Tue, Aug 16, 2005 at 08:38:34AM +0200, Ádám Szilveszter dr. wrote:
> Melyik szalkezelo konyvtarat hasznalod altalaban (libpthread, libthr, vagy
> netan libc_r), van-e /etc/libmap.conf fajlod es ha igen mi van benne,
> illetve milyen opciokkal akarod forditani a mysqlt-t?

Fingom nincs:)

Eddig mindig annyit csianltam, hogy make install, vagy portinstall,
aztan hello.

Most eloszor nem mukodott igy. A megoldasra kozben azt hiszem,
rajottem. Hosszu netturkalas utan talaltam, hogy LDFLAG=-lpthread
val;tozoval kell forditani, igy megy. Feltelepitettem az ngpt csomagot
is. Jol sejtem, hogy ez tulajdonkeppen felesleges volt a reszemrol?

tompos

ui.: Utana meg jol mexopatott megint a ports, pl. a courier-authlib-et
nem tudtam csak ugy mysql tamogatassal forditani, kellett volna egy
menu-t, adjon, de nem adott, masik gepen adott. En meg csak
bamultam..:)