[BSD] amavisd-new + video ban

Zsolt Sztankay stan at mail.datanet.hu
2005. Aug. 1., H, 11:13:26 CEST

Sziasztok!

Milyen modszert ajanlotok, hogy a szokasos kapom es 80 embernek kuldom
videoallomanyokat letiltsam?

Kiterjesztes nem jo, ugyhogy mime tipus alapjan kene. Most a
$banned_namepath_re modszer van bekapcsolva, de nem teljesen tudtam meg
elsajatitani a szintakszisat es hatha van valakinek mar letezo
megoldasa ra. Neten kerestem megoldas, de nem talaltam.

En ezt "talaltam ki", ez igy helyes-e, vagy az osszes formatumot vegig
kell/celszeru irni, azaz /(mpeg|x-msvideo|...):
qr'(?#NO VIDEOS)   ^(.*\t)? M=video/   (\t.*)? $'xmi,

Koszi,
Zsolt