[BSD] nyomtatás linux emu alól

Kúti Zsolt kuti at cetelem.hu
2005. Ápr. 28., Cs, 11:18:58 CEST

On Wed, 27 Apr 2005 17:59:37 +0200
Zahemszky Gábor <Gabor at Zahemszky.HU> wrote:

> Ez önmagában már baj, mert FreeBSD alatt is van /usr/bin/lp (amúgy a
> POSIX-kompatibilitás miatt).
Egen. De a meglátásom szerint ezt ő a /compat/linux path-tól érti...,
azaz:
/usr/compat/linux/usr/bin alatt hiányzik valójában és télleg!

> Nem tudom, de ebben a pillanatban próbáltam, igaz ez itt /usr/bin/lpr
> -t  mutat (csak azt nem tudom, hogy én írtam át ezer éve, vagy magától
>  ilyen); meg ezen kívül ez még acroread5 és nem 7, de ugyanúgy
>  linuxemu.
> Deazonbanplánesőt gyönyörűen megy.

> Szóval a hiba az ön készülékében lehet. (Mit szólsz elsőnek egy lp ->
> lpr átállításhoz?)

Azt, hogy azt is próbáltam, az sem megy, mert az is hiányzott...
Korábban 5-öst használtam és linux_base7-et. Avval nem volt ilyen
gondom. Nálad milyen base van?

Még egy valami (aminek nem kéne számítania sztem), hogy nálam van cups
is.