[BSD] Failover cluster dinamikus adatokkal dolgozo webserverhez

Papp Tamas tompos at martos.bme.hu
2005. Ápr. 26., K, 11:27:07 CEST

On Tue, Apr 26, 2005 at 10:59:02AM +0200, Ádám Szilveszter dr. wrote:
> bsd-bounces at hu.freebsd.org wrote on 2005.04.25 16:46:07:
  ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Az ugye nem nagy elvaras, hogy javitsd a levelezod?:P

> Szerintem azert neha egy kicsit magas elvarasaik vannak az embereknek...
> legyen mindenre szabadon elerheto nyilt forrasu kod, ami termszetesen jobb
> mint barmilyen kereskedelmi megoldas, meg biztonsagos is, meg van hozza
> free support is a levlistan egy oran beluli valaszidoval es a legjobb,
> hogy ez egeszert egy kanyi vasat se kell fizetni csak kinyujtani erte a
> kezemet es letolteni trallala. Azert ez nem igazan realisztikus... a nyilt

Csak eddig olvastam el, csak eddig szeretnenk reagalni.
Szerintem egy borusan latod a vilagot, es senki nem varja el ezeket.

tompos

ui.: Egyebirant szerintem ez flame, nem ide valo, persze a listadmin
tudja ezt igazan.