[BSD] procmail

Lányi Zoltán zolo at mail.aut.vein.hu
2005. Ápr. 25., H, 19:20:53 CEST

Sziasztok!

Ha mar procmail igy felmerult, kerdezek en is, hatha :)
Adott virtual useres eximke, sqlbol szedi infokat, megy szepen, okes.
procmail futtatasara lenne szuksegem nekem is, viszont nem tudom, hogy
kene megadni neki, hogy mikor masolatot csinal levelbol (egyik eredeti
maildirbe menne, masik meg westeles email cimre, hogy kapjon rola
smst(alias azert nem jo neki, mert csak subjectet akarja
megkapni+feladot)), akkor ne local usernek akarja kezbesiteni (levelezo
szerver userevel, ami mail), valamint ne mbox formatumban, hanem maildir.
szal, hogy a masolatot is az eredeti cimzettnek kuldje.
akkor procmailnek is kene ilyenkor valami sql lekerdezes vagy hogy kene
ezt? ha egyaltalan lehetseges...
bocs, ha zavarosan fogalmaztam.

koszi
zolo