[BSD] Failover cluster dinamikus adatokkal dolgozo webserverhez

Feczak Szabolcs feczo at siodigit.hu
2005. Ápr. 25., H, 15:53:53 CEST

On h, 2005-04-25 at 14:42 +0200, Robert Nagy wrote:
> http://www.hup.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=6247
>
> Igaz hogy OpenBSD -s cikk, de ugyanezt megcsinaltuk egy baratommal
> FreeBSD -s gepeken. Honapok ota problema nelkul megy.

Ket gondom is van, egyreszt postgresql van jelenleg, es ezt jo
lenne megtartani, tehat az sql resz nem jatszik. A masik nagyobb
gond, hogy CARP-nal (legalabbis ahogy en tudom), ha csak az SQL szerver
fekszik meg, attol meg nem veszi at a masik gep a kiszolgalast ...
viszont a weblap sql hibaval disziti a bongeszot, ugyanez a helyzet
ha az apache, vagy mas szoftverkomponens fordul be valamiert