[BSD] 1U server

Attila Nagy bra at fsn.hu
2005. Ápr. 20., Sze, 13:10:35 CEST

Antal Rutz wrote:
> 1U magas szervert keresek, (Free/Net)BSD futna rajta.
> Nem feltetlenul kritikus alkalmazasok mennenek rajta, tehat nem faj, ha
> meghal a diszk (nem kell scsi-raid, redundans tap stb). A lenyeg a
> rackbe-szerelhetoseg es az ar.
> Tudtok valamit ajanlani (az intel szerverek arait mar ismerem, azok
> kicsit tulmeretezettek nekem (arban))? (esetleg beszallitot is?)
Olcsóban, de viszonylag jóban talán a Supermicrót tudnám javasolni.
www.pixel.hu

Brandben megnézheted a HP DL140-et (bár abból inkább a nagyobbakat
javasolnám) és a Sun V20z-t, bár ha az Intel alkatrészekből összerakott
(Intel szerver ui. nincs) cucc drága volt, akkor ettől hanyatt fogsz esni.

--
Attila Nagy                                   e-mail: Attila.Nagy at fsn.hu
Adopt a directory on our free software   phone @work: +361 371 3536