[BSD] Távoli upgrade

Sztankay Zsolt stan at mail.datanet.hu
2005. Ápr. 20., Sze, 11:02:05 CEST

Gábor Sebestyén wrote:

> Valami olyasmi, mint a windóznál a \windows, \winnt, stb. rendszer
> szeparációk almappában... de ez csak egy álom :D

Hasonlo, meg mint most a kernel.old es kernel, csak inkabb kernel es
kernel.new verzioban, amibol sikeres boot eseten lesz kernel ->
kernel.old es kernel.new -> kernel, sikertelen boot eseten meg szepen
ujraindul a rendszer es bejon az elozo, elmeletileg stabil kerneled.

> Az viszont eszembe jutott még, mi lenne, ha egy másik partícióra
> telepíteném az 5-öst. Ezt meg tudom tenni távolról úgy, hogy utána ott
> bootoljon be? :)

Ez szerintem eleg perverz otlet... ;-)

Zsolt