Re: [BSD] Távoli upgrade

Gábor Sebestyén segabor at gmail.com
2005. Ápr. 20., Sze, 10:53:34 CEST

On 2005.04.20., at 10:51, Sztankay Zsolt wrote:

> Tenyleg, olyan terv nincs, hogy az installkernel es installworld
> lefut egy elszeparalt helyre es a kovetkezo, nevezzuk upgrade, boot
> eseten valahogy magat felpakolja/elinditja a rendszer es ha az
> sikeresen megtortent (elert egy bizonyos futasi szintet), akkor
> atallitja magat, mint aktualis kernel? Remelem ertheto voltam...

Valami olyasmi, mint a windóznál a \windows, \winnt, stb. rendszer
szeparációk almappában... de ez csak egy álom :D

Az viszont eszembe jutott még, mi lenne, ha egy másik partícióra
telepíteném az 5-öst. Ezt meg tudom tenni távolról úgy, hogy utána
ott bootoljon be? :)

Gábor
--------- következ? rész ---------