[BSD] Távoli upgrade

Sztankay Zsolt stan at mail.datanet.hu
2005. Ápr. 20., Sze, 08:42:15 CEST

Hello!

4-es ágon belül még akár meg is tehetnéd, itt is írták már, hogy nem
kötelező single user üzemmódban lenni hozzá, de 5-ös ágra tuti nem lehet
így átlépni, tudtommal olyan változtatások vannak benne, amitől
_mindent_ újra kell fordítani. Lehet, hogy 4-es emulációval bejön a
rendszer, de nagyobb összeget nem tennék arra, hogy stabilan állva is
marad a frissités alatt...

Én nem vágnék neki egy 5-ös frissítésnek, de majd a nálam
tapasztaltabbak megmondják a tutit.

Zsolt