Re: [BSD] Re: Re: pf nem megy, és nem is értem

Zsolt Sztankay stan at mail.datanet.hu
2005. Ápr. 11., H, 14:58:52 CEST

A faq-okkal nekem mindig az a bajom, hogy ertenem kell hozza
valamennyire, hogy tudjak "kerdezni". De koszi, ezt is megnezem. Ha a
pf.conf-ot fel tudod pakolni, azt csak megkoszonni tudom. A queueing
majd engem is erdekel, egy 4-es gepet majd le szeretnek cserelni 5-osre
es oda kell (most az ipfw csinalja ezt a munkat).

Zsolt