[BSD] Aramszunet

Vas József vj at ommf.hu
2004. Sze. 29., Sze, 16:03:44 CEST

Hello!

>Egyenlore pihentetem a dolgot es a kesobbiekben, ha >kolt a ceg, akkor
>majd vetetek veluk mas szebb, jobb szunetmentest, ami >kommunikal.
Nem ertem. Milyen osi UPS az, ami sehogy sem kommunikal? Ha sem USB, sem soros vonal nincs rajta, legalabb egyb relekontaktussal jeleznie kell azt, ha elment a halozat, egy masikkal pedig ha az akku kimerult. Ezt a ket dolgot pl. a parhuzamos
porton figyelheted, csak egy megfelelo kabelt kell gyartani hozza.
BSD-n meg nem volt ra szuksegem hogy ilyen UPS-t csatlakoztassak, de csodalkoznek, ha ezt az osi kommunikaciot az osidoktol fogva nem tamogatna.

Udv.:
V.J.