[BSD] Re: portsdb / pkgdb gondok

Laszlo Rinyu rinyu at atomki.hu
2004. Sze. 28., K, 08:02:35 CEST

Koszi a valaszokat.

> Mindig ugyanott szall el?
>
> tompos

 	Igen mindig ugyanott szall el a ket kulonbozo rendszeren is.

> Próbáltad már rendezni az INDEX-et?
>
> sort INDEX > INDEX.tmp && mv INDEX.tmp INDEX
>
> --
> Attila Nagy                                   e-mail: Attila.Nagy at fsn.hu

 	Ezt meg nem probaltam.

> A "nagy"  (stable@, current@, ports@) freebsd listakon sok thread volt errol
> nehany hete. A hiba a ruby-bdb reszben van. Gyors workaround:
>
> /usr/local/etc/pkgtools.conf -ba:
>
> ENV['PORTS_DBDRIVER'] = 'bdb1_hash'
>

> Ja es google, google, google.
>
> m.

 	A "nagy" listakon nem, csak a www.bsdforums.org-on neztem
szet meg az elejen, de ott nem talaltam rola semmit es a sok probalkozas utan
probalkoztam most itt ezen a listan.
 	Nekem is gyanus volt, hogy a ruby-bdb-vel lehet gond ujra is
forgattam, de nem segitett rajta. Amikor megneztem, hogy hol szall el ott
valamilyen nevosszehasonlitast csinal es nagy valoszinuseggel egyetlen
ports-szal lehet a problema.

 	Megegyszer koszi a valaszokat es kiprobalom a javasolt dolgokat.

Udv.:
 	Ruh