[BSD] Re: Re: tabulator

Adam Szilveszter adam at nhh.hu
2004. Sze. 21., K, 08:57:42 CEST

Laszlo Rinyu wrote:

>     Aaaaa, h...e vagyok, egyreszt nem olvastam tovabb a dolgok folyasat,
> masreszt ez nem a tabolas-t teszi lehetove, hanem a kiegeszitsenel a
> konyvtarban levo fájlokat/konyvtarakat listazza Berkeley UNIX C shell
> eseten

Miert a TAB-olast mire szeretned meg hasznalni? A leggyakoribb hasznalat
eppen az, hogy allomanyok neveit kiegeszitsd vele...

> - de ez az alap shell FreeBSD-nel ugye? -.

Most elarulok egy nagy titkot, de pssszt. Nagyon regi verzioktol
eltekintve, az a "C shell" ami a FreeBSD-n csh neven fut, valojaban egy
tobbe-kevesbe kurrens tcsh. Tehat ha ilyen neven hivod fel (/bin/tcsh)
akkor mindent tudni fog, amit annak tudnia kell. En pl mar regebb ota
ezt hasznalom interaktiv shellnek user es root eseten is, es nagyon
szepen beallithato rajta minden, beleertve a TAB-olast is. Man tcsh.