[BSD] tabulator

Adam Szilveszter adam at nhh.hu
2004. Sze. 20., H, 16:18:57 CEST

Auth Gábor wrote:

> Halihó!

>   Megoldás: más shell... `vipw` és szerkeszt. :)

Nem. Megoldas: fej hasznalata, es shell konfig allomanyok megfelelo
szerkesztese. Masik shell csak akkor kell, ha a tied nem tud olyat.
Amikor azt hallottam, hogy emberek teljes komolysaggal azt kerdeztek,
hogy tud-e a FreeBSD TAB-al nevet kiegesziteni, majdnem elharaptam a
nyelvemet meglepetesemben. Azert erre nem szamitottam volna...