[BSD] server leallas

bendegus at rette.net bendegus at rette.net
2004. Sze. 17., P, 16:38:54 CEST

Hi!

Szal nem ment a ping es semmi mas, amikor pedig raduktam a monitort,
akkor pedig a sendmail hibauzenetei volt, h nem tudja beallitani
rendesen a hostnevet meg ilyenek. Teljes freeze volt ugyanis
ujrainditani sem tudtam csak a power gomb segitett(nincs bekotve a
reset:) )Azota eljatszottam egy parszor es ugyanugy az 1napos uptimenal
lefagy ugyanugy. Most kap egy reinstallt es megprobalom a sendmailt
kivenni hatha csak valamilyen bug.
Egyebkent nem volt szallitva a gep es egesz nyaron ment 15oras uptimeokat.
Akkor volt a proba uzem, most kene mennie elesben es tessek. :(

Kivancsi leszek h a reinstall segit-e neki.

Koszi azert a valaszokat : Norbi