[BSD] server leallas

Mohacsi Janos mohacsi at niif.hu
2004. Sze. 17., P, 12:28:31 CEST

On Fri, 17 Sep 2004, Marton Kenyeres wrote:

> Majdnem... nem menetkozben keruli ki a kibas teruletet, hanem neked kell
> valami memoria tesztelovel kitalalnod, hogy milyen cimek nem mukodnek, es
> akkor azt bootolaskor kernel memoriakent lefoglalja, igy nem engedi, hogy
> barmi mas hasznalja azt a memoria teruletet.
>
> Tovabbi info:
>
> http://rick.vanrein.org/linux/badram/
>
> m.

Szerintem ez egy eleg nagy hack. Mekkora valoszinuseggel tudja detektalni
a hibat? Mennyi ido alatt? A memtest bizony eleg sokaig tart. Es ha megsem
sikerul? Akkor fagyunk? Te sem gondolhatod komolyan, hogy Mbajtnyi
hiba utan megbizik valaki a memoria modulban. Le tudjuk tiltani a
memoria modult teljesen. Minden architekturan mukodik? Esetleg masik
chipkeszleten mar nem?

Szoval HW tamogatas nelkul nem tartom eletkepes megoldasnak...

Udv:

Janos Mohacsi
Network Engineer, Research Associate
NIIF/HUNGARNET, HUNGARY
Key 00F9AF98: 8645 1312 D249 471B DBAE  21A2 9F52 0D1F 00F9 AF98