[BSD] minimal proxy

Hajdú Zoltán hajdu.zoltan at mku.hu
2004. Sze. 16., Cs, 12:33:58 CEST

On 2004. 09. 16., Hegedüs Ervin has wisely spoken:

> tartalmat szurni nagyon keves proxy tud, (feltetelezem HTTP
> protorol van szo :)), open-source-rol csak a Squid+DansGuardian
> parosrol tudok. (A Squid onmagaban tartalmat nem szur, csak
> url-t...)

Régebben volt egy "junkbuster" nevű open src csoda, az lefordult
minden létező platformon, és direkte HTTP forgalom szűrésére volt
kihegyezve. Nem tudom, hogy fejlesztik-e még.

Üdv:

Hajdú Zoltán

---This message has been scanned by eAppliance 1000.---