Re: [BSD] upgrade utáni boot hiba

Hajdú Zoltán hajdu.zoltan at mku.hu
2004. Sze. 16., Cs, 11:02:00 CEST

On 2004. 09. 16., Fazekas Mihály has wisely spoken:

> Van meg egyaltalan olyan, aki nem teszi a /usr -t kulon particiora?
> (mert default -bol elvileg a /usr/obj -et hasznalja)
> Ebben a fentebb emlitett allapotban pedig meg tudtommal nem igazan
> van mount -olva a / -en kivul semmi.

Én például nem szoktam, csak a /var -t. És ha nem sikerült pl. az
install, akkor a bináris, amit a kernel keres, körülbelül a
/usr/obj/bin/ alatt van (esetleg /usr/src/....../bin).

Üdv:

Hajdú Zoltán

---This message has been scanned by eAppliance 1000.---