[BSD] minimal proxy

Bakos Gergely bakosgergo at vipmail.hu
2004. Sze. 16., Cs, 10:14:45 CEST

Sziasztok!Nem vagyok járatos a proxyk világában, ha jól tudom, ezzel lehet tartalmat szűrni, illetve a látogatott lapokról statisztikát készíteni, bár ebben már nem vagyok biztos; mindenesetre erre a kettőre lenne szükségem, melyik programot ajánljátok OpenBSD 3.5 alá? Köszi, üdv:Bakos Gergő

Több 100.000 Ft értékű nyeremények várnak rád az Invitel "Nyereményszüretén"!
Vegyél részt a kutatással egybekötött játékon és nyerj!
Kattints ide:
http://www.hirek.hu/invitel/nyeremenyszuret/index.php?from=3649

--------- következő rész ---------