[BSD] sshd és FreeBSD anomália....

Sandor Berta berta at beco.hu
2004. Sze. 15., Sze, 22:12:50 CEST

Elég pontatlan amit írsz.
szükség volna néhány kiegészítésre:
- 4.x és 5.x ?? miről telepítetted?
- a compat csomagokból válsztottál?
- Ethernet kártyák tipusa?

Mi van az rc.conf-ban ?
firewall_enable="YES"
firewall_type="OPEN"
sshd_enable="YES"

Csináltál e frissítést? (cvsup)
stable||current

A kernel újrafordította-e a modulokat?

Az alábbiakat javasoltnak értelmeztem:
(/usr/src/sys/i386/conf/LINT)
# Allow applications running in user space to control the Local Descriptor
# Table (LDT).  This is required by some ports.  Future versions of FreeBSD
# may require this option for some programs in the base system.
#
options         USER_LDT                #allow user-level control of
i386 ldt

Eddig max 4 ethernet kártyát használtam.
5-ről nincs tapasztalatom.
udv
Berta Sándor