[BSD] Postfix és mások

Adam Szilveszter adam at nhh.hu
2004. Sze. 14., K, 13:55:52 CEST

Auth Gábor wrote:
> Halihó!
>
>   Összefutottam azzal a problémával, hogy néhány másik MTA nem fogadja el a
> leveleket tőlem. Például ilyen üzenetet kapok vissza pár nap múlva, amint
> letelik az 5 napos lejárat:
> (host mail.kiskapu.hu[195.70.37.8] said: 450 Client host rejected: cannot find
> your hostname, [195.199.153.218] (in reply to RCPT TO command))
>   Az a helyzet, hogy a 195.199.153.218 reverz neve a
> szerver2.simonyi.sulinet.hu, viszont egyelőre nem tudom megoldani, hogy a
> szerver2.simonyi.sulinet.hu a 195.199.153.218 felé mutasson (egy-két hét).
> [...]

A DNS rendbejovetele megoldja majd a gondodat. Sajnos egyre tobb helyen
az agressziv spamszures neveben mar teljesen elfogadhatonak tartjak azt
is, hogy a rendeltetesszeru hasznalat is lehetetlenne valjek reszben
vagy egeszben, ami engem konkretan felhaborit. A dolog vege az lesz,
hogy a spammelok gyozni fognak, mert az email mint kommunikacios medium
teljesen hasznalhatatlanna valik es visszaszorul, csak mindez nem a
szemet mennyisege miatt fog tortenni, hanem azok miatt a kockafeju
technikusok es meg kockabb jogaszok es politikusok miatt, akik (megint)
azt hiszik, hogy tarsadalmi problemakat lehet technikai eszkozokkel
megoldani. A tortenelem arra tanit, hogy ennek mindig nagyon rossz vege
lett.

Mampf.

Udv:
Sz, akinek az asztalan eppen ma erkezett ket uj spam-es hatosagi ugy
fekszik.