[BSD] hd sleep ...

Pál Váczi pvaczi at freemail.hu
2004. Sze. 10., P, 22:01:50 CEST

szia,
szerintem azert mindenkeppen azt gondold at, hogy mennyit er meg neked a
csendesebb mukodes. tenyleg nem tesz neki feltetlenul jot (bar ezt is
tipusa valogatja, van, ahol kifejezetten eloirja a gyarto az idonkenti
leallitast), de ha emiatt 7 ev helyett csak 5-ot bir ki (ez csak pelda,
nem tudom az aranyokat), az nem feltetlenul tragikus. persze csak ha van
backup (vagy nem annyira fontos ami rajta van...), de ez barmit csinalsz
kellhet.
olyan ez, mint a NiCd-os mobil aksik. persze, ne tolts ra, mert hamarabb
tonkremegy. de ha ugy nezed, hogy egy ev alatt semmi baja nem lesz, es
utanna veszel egy masikat, akkor kb 4 rugot fizettel egy kenyelmi
szolgaltatasert egy evre. ennel nagyobb hulyesegekre is koltottem mar
ennyi penzt...
udv,
pali