[BSD] hd sleep ...

Adam Szilveszter adam at nhh.hu
2004. Sze. 10., P, 09:13:47 CEST

Szia!

Marton Kenyeres wrote:

> [...]

En nem azt mondtam, hogy nem lehet megcsinalni, csak, hogy nem mindig
erdemes. A te helyzetedben erdemes lehet. Azt hittem, hogy csak arra
kell, hogy "de cool, a gep milyen jol sporolja az aramot"... :-)

> Azert annyira nem lehetetlen a dolog. ATA diskekre sysutils/ataidle (5.x kell
> hozza), scsi-ra camcontrol stop / camcontrol start.

Pontosan. Mint irta NetBSD-n is megy, ott atacontrol IDE eseten,
SCSI-nal ugyanaz, OpenBSD-t nem tudom.