[BSD] hd sleep ...

Sebestyén Gábor segabor at mac.com
2004. Sze. 10., P, 08:33:49 CEST

On 2004. Sep 10, , at 8:28 de, Adam Szilveszter wrote:

> [Bocs a kesei valaszokert a mai nap folyaman... szabirol es ezzel
> egybekotott net-szu.net-rol jovok vissza, es most olvasom a listat...]

Köszönöm a válaszokat és okultam oktondi kérdéseimből ... :)

Csak arra a gyarló dologra gondoltam, hogy van egy nagyobb (méretre és
hangra is [ sajnos ]) vinyó, amin se rendszer, se swap nincs, csak
megosztásra van. És ha momentán senki nem használja, akkor takarékra
tehetné magát ...

De úgy érzem a leírtak alapján, hogy a gondolatom és a valóság Makó és
Jeruzsálem távolságra van, charter járat nélkül. Nem álmodozom tovább,
marad minden (csak az a fütyülés ne lenne a gépből :P ).

Üdvözlettel:

	Gábor

"Put your message in a modem and throw it in the Cyber Sea." - N. Peart