[BSD] magas procihasznalat...

Mohacsi Janos mohacsi at niif.hu
2004. Sze. 7., K, 19:27:00 CEST

On Tue, 7 Sep 2004, giotto wrote:

> hi!

> pontosan mit is jelent az, hogy szinkronban kell lenniuk??
> ezt hogyan is ellenorzom le??

Ha nem fordittal mas kernelt amit installalt a rendszer, vagy csak abbol
a forrasbol forditottal amit a rendszer reszekent kaptal,
akkor nem lehet problemad. A kernel verziojanak lekerdezese:
sysctl kern.osrelease vagy uname -r

A rendszer verziojanak lekerdezese, csak korulbeluli:
/usr/include/sys/param.h-ban
__FreeBSD_version string utani szam:
pl. nekem most az van: 503000 ami azt jelenti 5.3 (igaz, hogy csak beta)

Udv: