[BSD] apache2, proftpd

Fairlane fairlane at wertz.hu
2004. Sze. 5., V, 00:06:00 CEST

giotto írta:

>na rajottem, hogy miert indult el az apache...
>DCHP osztja ki nekem a az IP-t es a serveren a hostnevem giotto csak akkor mukodik az apache, hogy ha a gepemen is a
>hostnevem giotto es nem mas...
>miert???
>tudja ezt vki? :)

Talán. :)

A giotto név valószínu"leg a DHCP-t osztó szerver DNS-ében be van
jegyezve és valószínu"leg azt használod a névfeloldáshoz.

Mellesleg érdemes elolvasni a httpd.conf-nál a 2. szekciónál a
ServerName fölötti részt.

-Az a név amit a ServerName után írsz, annak egy valós DNS névnek kell
lennie,
azaz az adott névre egy adott IP cím jön vissza.

-Ha nincs bejegyzet neved, akkor a kiszolgáló saját IP címét kellene
beírnod ide.
(Esetedben ez nem megoldás, mert DHCP osztja az IP címeket és kaphatsz
esetleg másikat ido"közben).

-Ha a 127.0.0.1-et írod ide, akkor a géped tudni fogja, hogy ez a cím
saját magára mutat és
hogy itt kell kerenie az oldalt.

Remélem értheto" voltam a késo"i ido"pont ellenére. :)

Üdv:
Fairlane