[BSD] apache2, proftpd

Zsolt Sztankay stan at mail.datanet.hu
2004. Sze. 4., Szo, 13:39:50 CEST

g> ez volt a problema, most mar, hogy elinditotta, de meg mindig nem
g> jon be semmi a 127.0.0.1-re a bongeszoben...
Mit ir ki 'sockstat -4l' sorra? Ott lehet latni, hogy a httpd melyik
portokon es esetleg cimeken figyel.

g> ez sem volt beirva, de meg mindig kiirja, hogy
g> --
g>  Starting proftpd.
g>  - getaddrinfo 'lublin_II.kollegium.venk.hu' error: hostname
g> nor servname provided, or not known
g>  - warning: unable to determine IP address of 'lublin_II.kollegium.venk.hu'
g>  - error: no valid servers configured
g>  - Fatal: error processing configuration file '/usr/local/etc/proftpd.conf'
g> ---
Ami lathato belole, hogy a domain nevhez nincs ip rendelve, de mivel
proftpd-t nem hasznalok, ennel tobbet sajnos nem tudok ra mondani.
Igazabol azt nem ertem miert akarja feloldani a domain nevet... Nincs
esetleg a proftpd.conf-ban a domain nev benne? Nem lehet kiszedni
onnan? Egy 'grep venk.hu /usr/local/etc/proftpd.conf' kimenetet
erdemes lenne megnezni.

Udv,
Zsolt