[BSD] upgrade, mergemaster, single mode, co-location

Attila Nagy bra at fsn.hu
2004. Sze. 2., Cs, 21:04:15 CEST

LiRul wrote:
> Ez nagyon szep elgondolas, csak sajnos nekunk nem fizeti ki senki. (Tudom,
> egyeni szoc. problem.)
Nem bírom megérteni miért. Az alapján, amit leírtál, egy oda-vissza út
többe kerül nekik, mint egy ilyen megoldás.

> Ez viszont erdekelne, tudnal picit bovebbet irni a hogyanrol/mikentrol?
Magyarországon egy ISP-ről tudok, amelyiknek volt (van?) ilyen
szolgáltatása. Én legalábbis használtam, nem tudom, hogy csináltak-e
belőle terméket.
A nevét nem írom le, de ha csinálsz egy traceroute ftp.fsn.hu-t, rá
fogsz jönni :)

> Hmm jelenleg elkepzelni sem tudom a mukodeset, talan valamilyen konzol
> szerver van amit el lehet erni telnet/ssh-n keresztul TCP/IP-n s ez van
> osszekotve a kliensek gepeivel soros porton?
Igen, ilyen is van.

Most így hirtelen a www.minicom.com jut eszembe, de nyilván gyárt más is
ilyet. Ezek előnye, hogy nem csak konzolon tudsz távolról csattogni, de
egy jobb berendezés esetében le is csaphatod a szervert az elektromos
hálózatról, nézheted mennyi áramot eszik (mondjuk SNMP-vel), stb, stb.

--
Attila Nagy                                   e-mail: Attila.Nagy at fsn.hu
Free Software Network (FSN.HU)           phone @work: +361 371 3536