[BSD] Fagyas

Zsolt Sztankay stan at mail.datanet.hu
2004. Sze. 1., Sze, 10:51:36 CEST

Szia!

SS> Esetleg egy reszletes HW listat is kuldhetnel, elsore nezd meg az
SS> alaplapon a kondenzatorokat, nem puposak-e, vagy nem folytak-e ki.
SS> Ha eddig tokeletesen mukodott, akkor ez szokott lenni a problema
SS> Gagyitron & Fusitech cuccoknal. Persze sokminden mas is lehet...
Ez egy Shuttle LX chipkeszletes gep, pontos tipusat nem tudom sajnos,
rairva nincs. Van benne egy S3 video es egy realtek halokartya, egy
6.4-es "fo" es egy 20-as "adat" vinyo, "sok" memoria es egy 300-as
celeron (wow!). A dmesg es pciconf kimeneteket csatoltam, remelem at
is megy. Mas erdekes HW listat tudok kesziteni?

Melegedest megneztem, nincs, kondenzatorokat is megneztem, szinten
rendben (legalabbis nem pupos, nincs folyas...). A gepet 2003
majusaban raktam ossze, pakoltam ra a rendszert, azota nincs baja
hardver szinten. Ami uj benne kb fel eve az a 20-as vinyo. Amiatt le
kellett tiltanom a dma-t a freebsd-ben, mert interruptok vesztek el a
legben, egyebkent minden rendben ment. Igy most a vinyokezeles lassu,
de biztos. :)

Jelenleg visszaalltam a regi, jul 7-i kernelre, viszont a legutolso
binarisok vannak fent. De szamomra meg mindig a legstabilabbnak a jul
7-i tunik, bar probaltam mar ujabbakkal is.

Udv,
Zsolt