[BSD] xorg + qvwm

Zsolt Sztankay stan at mail.datanet.hu
2004. Sze. 1., Sze, 10:11:44 CEST

Sziasztok!

Talaltam egy jo japan oldalt, megtanultam japanul es sikerult feltenni
a xorg-ot ugy, hogy mukodik is a sis630-as gepen. Az alap twm-mel
megy. Az oldal irta a qvwm-et, mint hasznalhato felulet, gondoltam
kiprobalom. Viszont az nekem memoria hibaval elszall. Van-e valakinek
tapasztalata, netalan ilyen jellegu, a qvwm-mel? Es esetleg egy
megoldas is ra... :) Neten utanakerestem, de nincs ertelmezheto
talalat. A gep egy RELENG_5 leguccso frissites es kernel (ezert is
megy a sis630, huh!).

Udv,
Zsolt