[BSD] OBSD kartya IRQ

Zsolt Sztankay stan at mail.datanet.hu
2004. Sze. 1., Sze, 09:23:33 CEST

Szia!

HE> adott egy OpenBSD 3.6, a gepben ket halokartya: egy Realtek 8139,
HE> es egy 3Com509 (ez ISA-s).

HE> Sajnos mindkettot a 10-es IRQ-n latja a rendszer, igy az utobbit
HE> nem tudom hasznalni.

HE> Hardveresen (pl: jumper) nem tudom egyik kartyan sem allitani a
HE> megszakitast - van ra valami mod, h mindket kartyat hasznalni
HE> tudjam?
Ha PCI van a rendszerben (marpedig a 8139-es kartya az), akkor a
BIOS-ban szokott lenni resource kiosztas PCI helyre. Ott megmondod,
hogy melyik PCI hely kapja meg az X interruptot. Vagy b verziokent le
tudsz foglalni interruptot a regi nem PnP-s kartyaknak es azt nem adja
ki a PCI-nak. BIOS-a valogatja, de meg az is lehet, hogy mindketto
lehetoseg benne van.

Udv,
Zsolt